mandag 2. mai 2011

Invitasjonskort

Svigermor fyllte 70 år i april og lurte på om eg kunne lage invitasjonar til henne. Eg hadde bazill ark liggane i ulike lillafargar, og ulike mønsterark som passa til. Dermed vart korta litt ulike i lillafargane og ulike mønsterark, men elles var dei heilt like. Laga 25 stk. Heilt enkle og greie.
____________________________
My mother-in-law turned 70 in April and wanted me to make the invitations for her. I had some bazill in different purple colors and paper with different patterns that went well together with the purple bazills. Other then that the cards looked the same. I made 25 of them.

10 kommentarer:

  1. Så flotte kort ,du har laget.

    SvarSlett
  2. WOW, diees var kjempefine. lekre farger du har valgt :-))

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte.... :O)
    Snillt av deg å lage dem..., jeg vet hvor lang tid det tar... ;O)

    Go'helg!

    SvarSlett
  4. For noen nydelige kort! Jeg er så imponert over sånt - jeg har ikke sjans til å lage sånt selv! :-) Og joda, du har takket for gaven! Bare hyggelig! Fint å høre at den falt i smak! Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  5. Hei og takk for koselig kommentar hos meg..

    Lemonade flaskene har jeg kjøpt på Hansen & co en nydelig Interiør butikk i Kristiansand

    SvarSlett
  6. hei,
    så flink du er da, disse kortene er jo lekre,
    så flott du la igjen hilsen hos meg, for da fant jeg deg,
    ønsker deg en fin søndag vidre,
    vi får håpe sommer kommer nå,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Flotte og lilla invitasjoner, elsker jo lilla selv så de falt i smak :)

    SvarSlett
  8. Flotte innbydelser. Har kikket litt i bloggen din og her var mye flott :-)
    Ønsker deg og dine en god jul og et riktig godt nyttår.

    SvarSlett